zaterdag 4 juli 2015

Verkoelende aardbeiensmoothie...

Omdat er nog zoveel aardbeien zijn: een heerlijke verkoelende smoothie...

Zet het volgende klaar...

Verse ijskoude yoghurt, in dit geval die lekkere Griekse van de Lidl, twee flinke scheppen per persoon.

Schoongemaakte aardbeien, zoveel als je lekker vindt!

Per persoon het sap van een sinaasappel.

Twee aardbeien, de mooiste natuurlijk, voor de show!

Een klein schepje verse honing. Dit hoeft eigenlijk niet, maar vinden wij wel erg lekker...

Grote glazen met rietjes... Ik had ook nog neon-oranje rietjes en gif-groene, dus de keus was niet zo moeilijk ;-)

Doe alles behalve de show-aardbeien in een hoge smalle kom en ga er even met de staafmixer door, verdeel over de glazen en snijd de aardbeien even in en schuif ze op het glas. Voila!

Even later: op!

9 opmerkingen:

Staart zei

Niet verkeerd!

ireneinhetatelier zei

Het water loopt me in de mond, even zien wat ik in huis heb....

Janneke zei

Aha, heb momenteel te veel aardbeien in huis en ook onze favoriete Griekse yoghurt van de Lidle. Dat ik zelf al niet op dat idee ben gekomen, ga het straks maken.....dat vindt F. lekker.

conny's quilts en creaties zei

Dat ziet er heerlijk uit. Je kunt zo voor een kookboek gaan fotograferen!

Truus zei

Jammie!!! Heb geen Lidl in de buurt en op het moment geen Griekse yoghurt maar Den Eelder moet ook te doen zijn toch?
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

quiltsathome zei

Dit ga ik ook maken, het lijkt me zo lekker !!
Hartelijke groet, Patricia

Ina Hummel zei

Mmmmmm, jammer dat ik nu niet alles in huis heb......ff een dagje wachten dus!

Kiekplaotiesenzo zei

Die ga ik ook zeker maken !
dank voor de tip.....

Bezig Plus zei

Uitgeprobeerd.... het is heerlijk fris....
Dank je wel voor dit recept namens allemaal hier......
Groet van huis tot huis Anje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...