donderdag 7 augustus 2014

A fine romance...

Kijk eens wat een mooie verzameling dmc garens? Daar gaat dit logje dus niet over, hahaha! Ik nam via vriendin Gerda handwerkspullen over van een oude dame (garen, borduurstof, boeken) en had met Gerda hierover uitvoerig contact via app en ...brievenbus!

Ze stuurde me speciaal nog een schrift met daarin allerlei dmc codes...

Een dag later klepperde de brievenbus hier alweer... Dit keer met een prachtig opschrijfboek en een lieve kaart erbij, wéér van Gerda! Nou wat lief...

Ik stuurde Gerda meteen een appje om haar te bedanken...
Intussen vraagt Gerda zich wel af waarom ik haar zo uitbundig bedank voor het schrift, maar ze denkt waarschijnlijk dat ik wanhopig in de dmc garenvoorraad de weg kwijt ben geraakt of zo, en dat het schriftje mij weer op het goede pad brengt!
Een paar dagen gaan voorbij...
Ik vind het zo leuk wat Gerda opgeschreven heeft in haar kaartje, ze heeft erin gezet dat ik mijn eigen ´fine Romance´ nu kan gaan schrijven....

Dat vind ik zo leuk, want ik ben helemaal in de ban van het boek van Susan Branch, ´A fine Romance...´ en we gaan binnenkort nog een keer naar Engeland, DH en ik, terwijl DS thuisblijft.
Maar vraag ik me af, heb ik daar met Gerda over gesproken...
Toeval bestaat niet houd ik mezelf voor, we hebben een goede band!

Ik stuur haar een appje en dan komt het antwoord...
En dan ineens, gaat mij wel een lampje branden, en vliegt het schaamrood me op de kaken...
En inderdaad van het schriftje was ik niet veel wijzer geworden!

Die andere lieve Gerda, even op haar naam klikken en en je komt op haar blog, heeft op Facebook plaatjes laten zien van het boek en daar heb ik zelfs nog met haar over gekletst, én via Facebook én door de telefoon! Hoe verschrikkelijk dom kun je zijn... Oooh, wat ben ik toch een snuggere zeg!
Zij stuurde mij het mooie notitieboekje toe!
Lieve Gerda het mooie opschrijfboekje gaat mee als we naar Engeland gaan...

Als we naar het huis van William Morris gaan...

...in The Cotswolds, want dat is ons reisdoel. Ik verheug me weer op Arlington Row, Bath, Hidcote en ga zo maar door... Het is zes jaar geleden dat we in hetzelfde gebied waren...

Tetbury en Bibury natuurlijk... We verblijven dan in Westley Farm (klik), ik verheug me erop...
Nogmaals lieve Gerda, dankjewel!

9 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Haha ik vind het zo'n leuk verhaal!!
Lieve Mienke...geniet van je vakantie..en in gedachten reis ik met je mee...ooit.....rij ik daar ook rond!!..;0)
Nu geniet ik verder van het mooie boek van Susan Branch...;0)

christine zei

oh wat heerlijk zou mij ook overkomen kunnen zijn. weet je het ligt gewoon aan de naam Gerda gewoon lieve mensen allemaal.

Linda zei

Hi,hi wat een grappig verhaal en wat een heerlijk vooruitzicht om naar dit mooie stukje Engeland te gaan!!

Willy zei

Ha ha ha Mienke, en er zijn nog veel meer Gerda's. Wie weet puilt je brievenbus bij thuiskomst helemaal uit. Veel plezier in de Cotwolds.

Truus zei

Heerlijk verhaal met al deze naamsverwarring-tja,er zijn nu eenmaal meer katjes die Fikkie heten!
Leuk dat je het boek hebt van Susan Branch.Wil het ook dolgraag hebben-waar heb je het gekocht?
Voor mij is het al 12 jaar geleden dat we voor het laatst in Engeland geweest zijn.Was ondertussen nog wel in Ierland--ook prachtig en een heel andere sfeer.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anny zei

Wat een grappige verwisseling. En oh, de Cotswalds... mooier kan Engeland niet zijn.

Lida zei

Ha, dat is mij ook al eens overkomen hoor, twee lieve Ria's en lekker de boel verwisseld! Maar alles zal rech kom!
Leuk vooruitzicht, benijd ik je om, heel veel plezier en a.u.b. veel foto's! Groetjes
Lida

Villa Zeezicht zei

Hihi, oeps, ik snap dat er enige verwarring was ;) Hetzelfde heb ik eens gehad met twee Ada's toen ik een give-away hield.. ik voelde me ongelofelijk oenig!! Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
En wat een heerlijk vooruitzicht om naar Engeland te gaan, hopelijk gaan jullie heel erg genieten en laat je ons de mooie plekjes zien op je blog! Lieve groet!!

Janneke zei

Ja dat kan gebeuren zo´n naamsverwarring, wel lachen. Heerlijk om naar de Cotswolds te gaan. Wij waren daar 5 jaar geleden, dit lijkt me ook een heerlijk adres, heb het genoteerd voor als we weer met Snarf gaan.
Groetjes,
Janneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...