dinsdag 31 december 2013

Dag 2013...


Hoogtepunt in 2013: DH en DS maakten een geweldige rondreis door de VS. Ze bezochten veel natuurparken en verbleven in Los Angeles, San Francisco en Las Vegas... Een geweldige ervaring!

Feest in 2013: DS slaagde voor de havo en kon beginnen aan de studie van zijn keuze: fysiotherapie!
Nog meer feest: na 18 jaar is DS klaar met alle operaties en ziekenhuisopnames...

Verdriet was er ook in 2013: een aantal mensen uit onze directe omgeving moest het leven loslaten. Zij leven in ons voort...

Ontroering in 2013: Fiep neemt afscheid van Bo...

Dag 2013!

Voor iedereen een heel fijne jaarwisseling! 


17 opmerkingen:

nelly zei

Och!

kaneeltje zei

Voor jou en je naasten ook een fijne jaarwisseling !
En voor 2014 meer hoogte- dan dieptepunten, gezondheid, liefde en veel handwerkplezier !

Will en Bob zei

Voor jou en je familie een goede jaarwisseling.
En voor 2014 alle goeds.
Groetjes Will

Margriet zei

Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2014 ! En ik geniet van de mooie dingen die je elke keer weer op je blog zet.
Groet Margriet

AnitaS zei

Ik wens je een heel gelukkig 2014 met veel hoogtepunten en weinig dieptepunten.

Joke zei

Ontroerd............
Hoop dat jullie een rustige jaarwisseling zullen hebben.

Anoniem zei

Mooi Mienke.. maar ik kom er nu dus achter dat ik iets heel verdrietigs gemist heb... :(
Ik wens jullie alle goeds voor 't nieuwe jaar, dikke knuffel en wie weet ontmoeten we elkaar weer een keertje! Lieve groetjes ook aan je mannen en hondjes!!

Noor zei

Wat een mooi en ontroerend blog op de laatste dag van 2013.Ik wens jou en je naasten een fijne jaarwisseling en een goed 2014! Warme groet, Noor

Ellen zei

Ik heb je blog het afgelopen jaar met veel plezier gelezen en wens jouw en je familie een voorspoedig 2014.
Groet uit Dronten

Anoniem zei

Dank je wel voor alle verhalen die je met ons deelde-de mooie en minder mooie momenten-zo is het leven.
En elke dag kijken naar het moois van de dag,geeft je vaak kracht als het eens niet gaat zoals we willen.
Een goed uiteinde en een heel goed begin-veul hail en zeeg'n.
groetjes,Truus uit Drenthe

Janneke zei

Ik heb ook dit jaar weer genoten van je blogposten over alledaagse dingen. Ik bewonder je om je creativiteit, vooral de prachtige quilts en geniet van die heerlijke ondeugende border collies. Een Gezond, Gelukkig en Goed 2014 toegewenst door
Janneke

Ria, zei

Veel was er om dankbaar voor te zijn, en ook de eindigheid van het leven moeten we allemaal op onze beurt ervaren.
Ik wens je een goede jaarwisseling, en een voorspoedig en creatief 2014.

marcella zei

alle goeds voor het nieuwe jaar en een fijne jaarwisseling. Ook mijn jaar kende verliezen en een flink dieptepunt, maar uiteindelijk overheerst toch de dankbaarheid. Geniet van het leven!

Anny zei

Een rustige jaarwisseling en alle goeds voor 2014. Anny.

Guusje, zei

Ook voor jullie en geweldig 2014 met veel hoogtepunten en plezier.

Willeke de la Chambre zei

Alle goeds voor 2014 Meis!

(Van het laatste plaatje krijg ik prompt tranen in mijn ogen!......)

lheurebleue zei

een bewogen jaar dat je - hoop ik - ook wijsheid heeft gebracht.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...