zondag 8 september 2013

Uitgeknipt...

Zo, ik ben uitgeknipt! Vandaag heb ik alle resterende grote wybers getekend en uitgeknipt. Ja, zelfs op volgorde gelegd en gespeld: wat ben ik weer gestructureerd bezig...
Alles meteen in een houten dienbladen bakje gedaan dat ik van mijn zusje kreeg...

En kijk... een nieuw speldenkussentje ingewijd. Prikt toch niet zo fijn als mijn trouwe aardbeientomaatje, maar ziet er veel aantrekkelijker uit ;-)

En hier hangen over de lamp alle stukjes Jane die klaar zijn... Zo, ik ga weer heerlijk lapjes aan elkaar zetten.
Het zonnetje schijnt hier nu, vanmorgen heeft het de hele tijd geplensd...

12 opmerkingen:

katrien zei

Prachtige quilt in wording.
Succes ermee.

Ineke zei

Je speldenkussentje mag er wezen. En wat lekker nietwaar, om alles netjes geknipt en gesorteerd klaarleggen. Heb ik ook gedaan vanmorgen. Je quilt wordt erg mooi!

Fijne week

GRANNY'S HOUSE zei

Hij wordt mooi Mienke, leuk toch, dezelfde quilt en toch weer zo anders.

Groetjes
Ines

Ina zei

Vind je speldenkussen er geweldig uit zien en nu maar hopen dat ie straks ook zo lekker prikt.... Je quilt ziet er nu al prachtig uit, succes ermee en hier in Emmen schijnt nu ook de zon!! Fijne avond en groetjes, Ina

Lida zei

Oh wat netjes! Soms heb ik ook zulke buien en andere keren is het gewoon slopen geblazen, maar als je het zo klaar hebt liggen is het wel heerlijk doorwerken! Mooie stofjes en je Jane op de lamp, gaaf! Groetjes
Lida

AnitaS zei

Het werk wel erg lekker als je alles zo netjes bij elkaar hebt.

kaneeltje zei

Is dit kussentje beveiligd tegen binnendringende naalden ? Heerlijk dat je alles geknipt en geordend hebt, kun je lekker doorwerken ! Veel plezier verder met naaien ....

Anoniem zei

Wat goed van jou om het met een kaartje eraan klaar hebben liggen.Nu lekker doorwerken en dan is Jane zo klaar!
Als je wat zand in een klein stoffen zakje in een speldenkussentje stopt,prikt het net zo lekker als je tomatenaardbeispeldenkussentje.
Succes en je spelden er dwars op inzetten-verdwijnen ze niet zo gauw.
groetjes,Truus uit Drenthe

quiltsathome zei

Heerlijk dat je weer zo door kunt gaan met deze mooie quilt.
Ik ben zo benieuwd hoe het er allemaal uit ziet als hij klaar is !

Martine zei

Je kunt weer even vooruit.
Quilt wordt prachtig.

wilhelmina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
wilhelmina zei

Wat een mooie quilt en alles past zo mooi bij elkaar. Ben helmaal weg van je kleuren. Nu kom ik erachter dat ik het boek zelf in de kast heb staan, maar voorlopig lekker genieten van jou quilt.
Groetjes Willie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...