maandag 25 juni 2012

Mooie 'plaatjes', dat dan weer wel...



In de auto... foto's gemaakt met mijn mobiele telefoon, want de sfeer vond ik wel heel bijzonder... In mijn hoofd is er een medley aan de gang van regenliedjes: deze, met een sielug filmpje... (klik) of dit prachtige nummer uit de jaren '80 (klik), dit zou ik wel eens willen meemaken op kantoor (klik), en deze gouwe-ouwe (klik)... Ik word er helemaal vrolijk van!
Maar morgen kunnen we hopelijk luidkeels zingen (klik)...

Update: Zojuist 22:55 uur zag ik dat ik van Conny (klik) een S*U*N*S*H*I*N*E award gekregen heb! Hoe toepasselijk na mijn blog van vandaag... Conny dankjewel!
Omdat ik iedereen van harte S*U*N*S*H*I*N*E toewens, deel ik de award gul uit aan al mijn (stille) lezers!

15 opmerkingen:

Lida zei

Inderdaad prachtige foto's, maar ik hoop dus ook op Let the Sun shine in!! Groetjes
Lida

Guusje, zei

Nou dit zijn zeker erg mooi plaatjes.

Annelies zei

Summertime and the living is easy ! Probeer daar aan te denken, wie weet helpt het.

Made by Meet zei

Mooie foto's en erg leuke filmpjes! Even terug in de tijd hahaha. Als we de weerman mogen geloven wordt het donderdag weer lekker warm!
Groetjes Meta

Janneke zei

Wat een prachtige luchten!
Maar de liedjes zijn ook leuk, daar word je lekker vrolijk van.
Morgen mooi weer! en overmorgen ook hoop ik want dan komen er 15 tuinvriendinnen lunchen.
Groetjes,
Janneke

Conny's-blog zei

Ja die regenboog, mooi he en van die muziek word je wel vrolijk van.............maar ik wilde je een sunshine-award geven, omdat ik je blog zo leuk vind, ga zo door, kijk maar op mijn blog..........gr.Conny

Blogzweden zei

Mooie foto's.

Ineke zei

Wat een mooie foto's! Ton ik aan het einde van de dag naar huis fietste, was overal in de verte een donkere lucht en ik fietste in de zon!!! ;-)
Groetjes

Anoniem zei

Van al het Hollandse weer kun je mooie plaatjes maken, als je maar een camera hebt.
Wat geweldig die kleine uiltjes. Zo zie je maar weer, dat geduldig wachten loont!

Janny zei

Wat een mooie foto's. Verleden week zat ik met Oudste in de auto en we zagen ineens een heel duidelijke regenboog. De breedste en helderste die we ooit zagen. Zo bijzonder. Jammer genoeg geen fototoestel en met de mobiel zag het er helemaal niet uit zoals het was.
Janny

Ulla's Quilt World zei

Thank you for your lovely blog! I love your quilts and the colors! :)
www.quiltworld2.blogspot.com
Hugs, Ulla (from Finland)

Birgitte aka Bietje zei

En heb je de pot met goud ook al gevonden aan de voet van de regenboog???

KijkDaarIs zei

wat een plaatjes weer!!!..die dubbele regenboog mooi mooi!!..;0)
ehhhh je stuurde niet zelf toch???

Het lieve leven... zei

wat een mooie sfeer!! alles is dan echt op zn mooist met deze zon en deze wolken. en de zon had vandaag al een heel goed bui ;) Groetjes, Petra

Balsemien zei

@Gerda... eh...eh...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...