zondag 20 mei 2012

Bouwvorderingen... (vervolg)

Zo, de dakpannen zitten erop, weer een huisje klaar!

Terwijl ik in de voorkamer de planten water geef zie ik onder het raam een wandelend paardebloemblad dat onder de heg verdwijnt... Ik heb niets gegeten of gedronken waardoor mijn waarneming beinvloed wordt, maar al snel zie ik wat er aan de hand is: hier is nog een bouwer! Of is het alleen maar een kauwer?

Gauw het fototoestel en DH gehaald, want daar was ie weer de woelmuis... Telkens beet hij/zij een blad af en verdween ermee onder de heg. In dit geval prima, want zo hielp het beestje ons met onkruidwieden...

Maar o kleine kraaloog, ben jij ook degene die de slaplantjes, paprikaplantjes, komkommerplantjes en spaanse peperplantjes te grazen heeft genomen in de kas? Dan zou ik maar uit de buurt van DH blijven...

13 opmerkingen:

Lida zei

Wou dat ze hier hielpen met het zevenblad, maar helaas ze eten alleen het konijnenvoer op! En die langoor vind het geloof ik wel gezellig met die kleintjes en ach anders die ook maar alleen!
Groetjes
Lida

Martine zei

Wat is er toch veel te zien bij jullie.
Eerst de zwaluwen en nu het muisje.
Is een paradijsje bij jou.

marcella zei

wat een lief klein onkruidhulpje

Guusje, zei

Wat een mooi huisjes en wat een mooie foto van de muis. Pas zag ik hier een kat echt achter een muis aanlopen heel rustig terwijl de muis hard rende een echt kat en muisspel heel bijzonder om te zien.

Ineke zei

Oh, wat een lief klein muisje, zo eentje zat 2 jaar geleden in een hoge plant hier dichtbij huis, moet de foto nog wel ergens hebben en als ik er aan denk zal ik dat van de week op mijn blogje plaatsen. Je hebt veel leuke dieren/vogels rondom je huis, schitterend!!!
Je huisje is mooi geworden, je gebruikt mooie kleurtjes voor je huisjes!!!
Nog een fijne avond!

Josien zei

Ha, op heterdaad betrapt!
Guitige blik heeft ie.

Ook wel sympathiek dat ie wacht tot de foto's genomen zijn.

Liefs,

Carin Wijnand zei

Een boef, wel een olijke ;)

Janny zei

Ja, dat kennen we van die kleine rakkers! Hier zitten ze ook volop aan "verboden waren":-)
Janny

betty prins zei

Wat een lief koppie hebben die muizen toch, en ik denk wel dat ze heel wat eten, en niet alleen paardebloem...

Anoniem zei

Ai, muizen, praat me er niet van. Je komen overal in en tussen, kan me voorstellen dat je man niet blij is.... Maar ze zien er wel erg schattig uit.

Anoniem zei

Oeps, sorry, een klein typefoutje. Ik bedoelde natuurlijk: 'ze komen overal.....'

Anny zei

Ach, dat is nog eens een fotogenieke woelmuis. Ijverig beestje hoor! Hij heeft vast en zeker ook de jonge aanplant onder handen genomen! En... bij jouw wordt nog gebouwd. Bij mij ligt het huisjes maken helemaal stil...

willeke zei

Wat leuk dat je de muis op de foto hebt gevangen!
Hij heeft je wel in de smiezen op de onderste he? ;)
Veel plezier met je mooie handdoeken!
Prachtig he zo'n zelfgemaakte tas?
groetjes,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...