zaterdag 18 februari 2012

Huizenparade...

En hier zijn mijn huisjes en ja ze zien er alweer anders uit... Ik vond de omlijsting toch niet mooi en te pastellerig, dus heb ik een helmpje opgezet en ben ik aan het bikken gegaan. Ik ben er nu heel tevreden over!

Er zijn nu negen huisjes en hier zie je alle schoorstenen en witte achtergrondlapjes beter...

Vandaag wordt er niet gebouwd: er moet gewerkt worden. Samen met een collega ga ik onze provinciehoofdstad onveilig maken met een voorlichtingsbus. Tot later!

16 opmerkingen:

katrien zei

Wat zijn je huisjes leuk.

Annelies zei

Schitterende huisjes. Ik geniet van de aanblik.

AnitaS zei

Mooie huisjes zijn het.

Lysbeth zei

Hallo, ik ben er vaak maar laat nooit wat weten. Je huisjes zijn leuk en rustige kleuren niet te druk net goed daar hou ik van.

gr.Lysbeth

Marga (MarPie) zei

Dat bikken gaat je goed af, ben heel benieuwd wat het nu gaat worden. Ze zien er goed uit.
Groetjes,
Marga♥

Lida zei

Jij blijft aan het veranderen, heel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden! Hoeveel lammetjes zijn er nu? Groetjes
Lida

Anoniem zei

Een beetje verbouwen kan nooit kwaad.

Guusje, zei

Wat worden je huisjes mooi, geweldig en je sashings ook helemaal geweldig ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

GRANNY'S HOUSE zei

Soms moet je een beetje verbouwen, maar het ziet er prachtig uit.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Mooi winters dorpje is het geworden.

quiltsathome zei

Beste Balsemien,

Wat heb je een prachtige stoffen en kleuren voor je huisjes gebruikt !
Ik ben er helemaal weg van ! Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk allemaal uit zal zien.
Veel plezier met het maken, groetjes, Patricia

Wilma zei

Leuk die pastel huisjes!

lheurebleue zei

zo leuk te zien hoe iedereen de huisjes in de eigen kleurstelling maakt!

inge zei

heel leuke kleurtjes gebruik jij! het is al een toffe buurt!

Anoniem zei

Wat een mooie kleurencombinaties! Zo leuk om te zien, hoe verschillend ze bij iedereen zijn...! Deze zijn heel subtiel, mooi!!

willeke zei

Wat ziet dat er weer smaakvol uit joh!
prachtig!

groetjes,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...