dinsdag 10 mei 2011

Beter laat dan nooit...

Ja, ik was ook in Veldhoven! De afgelopen dagen was mijn computer in retraite, zodat ik nog geen verslagje van Veldhoven heb kunnen maken...
Het was heerlijk om in Veldhoven te zijn. Afgelopen vrijdag vertrok ik al vroeg om rond de klok van elf aan te komen. Rijen auto's... maar binnen zeeën van ruimte, gelukkig!

Volgens Nelly en M. is dit een typische Balsemienquilt vanwege het kleurgebruik...

Ik weet helemaal geen namen meer, maar deze quilt viel me op omdat ie van dichtbij zo heel anders oogde dan van enige afstand!

Kijk eens naar het prachtige quiltwerk!

Ook deze quilt viel erg in de smaak!

Gelukkig waren er veel winkeltjes met zeer verleidelijke spulletjes. De ontmoeting met Lynette Anderson was kort maar leuk. Wat een spontane aardige vrouw...

Het patroon van deze quilt 'Irish Birds' heb ik bij haar gekocht. Een prachtig ontwerp voor de Rouenneries stofjes die ik nog heb liggen...

De stoffen van Margreth Behrends waren toch wel de topper voor mij! Wat maakt ze prachtige dingen.
Geverfde en bedrukte stoffen in allerlei bloemmotieven in prachtige ton-sur-ton tinten...

Is het mooi of is het mooi? De kleuren zijn op de foto lang zo mooi niet als in het echt. Ze laten zich niet vangen in een foto... Ik blijf maar kijken en aaien!
De terugweg verliep met hindernissen: een weg was dicht vanwege een ongeval en op de een of andere manier was de juffrouw in mijn navigatiesysteem ook moe op vrijdagmiddag, want ze bakte er helemaal niets van. Na de nodige ergernissen verdween ze in het dashbordkastje! Maar toen ging het natuurlijk helemaal mis, een heel korte invoegstrook en grote drukte, een verkeerde afslag, ik denk dat ik zelf ook een beetje moe was...
Ik geniet nog even na van Veldhoven!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...