zaterdag 2 april 2011

It's a beautiful day...

It's a beautiful day, the sun is shining...
Dit (klik) klinkt, het ultieme voorjaarsgeluid: wulpen! Het belooft een prachtige dag te worden: samen met mijn zussen ga ik op stap.
Maar eerst moet ik iets bekennen...

Hier zie je een deel van mijn Black Toast Emma Bridgewater (klik) servies, dat ik al jaren spaar. Steeds komt er iets bij.
Nu was ik heel principieel wat het serviesgoed betreft: alleen het zwart-witte servies van EB. Totdat...
...ik een paar weken geleden weer eens in Diphoorn (klik) terechtkwam, een prachtig mini-dorpje in de buurt van Sleen. In Diphoorn zit 't Hoorntje (klik), een meubelmakerij en interieurwinkel. Ik liep door de winkel en zag de Egg & Feather mokken en was meteen verkocht... Toen ik de mokken op mijn log plaatste deed Nelly al een voorspelling en die is nu uitgekomen. De auto sloeg gistermiddag zomaar rechtsaf naar Diphoorn toen ik na mijn werk naar huis reed, gek hè?

Ik wilde een bordje om koekjes op te doen of een boterhammetje van te eten met hetzelfde ei- en veertjesmotief.

Paaseitjes passen er ook goed op! Nee, deze eitjes heb ik niet gekocht, maar DH...

Vind je dit geen schattig eierdopje? Ook van EB. Echt een paaseierdopje... Gina, nogmaals dankjewel!
Houd het eierdopje in de gaten, want over een paar weken...
Ben je een keer in Drenthe, in 'd'olde landschap', de omgeving van Sleen is prachtig en de winkel 't Hoorntje een bezoekje meer dan waard...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...