donderdag 10 maart 2011

Leuke post...

Hé, een vreemde grote Monet-kaart in mijn rekje?!
Dat zit zo...
Gisteren bracht de post iets heel leuks waar ik erg blij mee ben. Dit kaartje vergezelde het pakketje.
Hoewel het buiten kil en koud was kon mijn dag niet meer stuk en voelde ik me blij met het kadootje en de warme woorden!

Deze mooie oude klosjes zaten in het pakje. En het zijn allemaal andere dan ik in mijn verzamelingetje heb. De gulle geefster heeft heel goed gekeken...
Sommige klosjes dragen de sporen van intensief gebruik. Welke mooie kantjes zijn ermee gemaakt?


Als iemand tien jaar geleden tegen me had gezegd dat ik nog eens aan het kantklossen zou zijn had ik waarschijnlijk een wenkbrauw opgetrokken en meewarig gekeken. Als iemand had gezegd dat ik het leuk zou vinden om verschillende klosjes te verzamelen zou ik mijn lachen niet hebben kunnen inhouden...
En zie daar...

Alle klosjes door elkaar...
Ik ga er een mooie glazen pot mee vullen. Lieve klosjesgeefster nogmaals heel veel dank!

Nu een heel ander onderwerp...
Op veler verzoek plaats ik een paar foto's van de lammetjes...
Deze twee hebben een heel bijzondere tekening op hun koppie, hun buikjes en pootjes zijn pikzwart. In jargon heet deze kleurslag 'dassenkop'.

Dit lammetje is steeds haar moeder kwijt. Die stond een heel eind verderop met haar andere kind. Op het moment dat ik het lammetje oppakte begon het te blèèren om haar moeder. En dat werkte perfect: moeder blèèrde meteen terug en kwam aangehobbeld...

Waarover spraken zij?

Dit schapie kijkt een beetje verbaasd de wereld in met zijn sneeuwwitte petje!

3 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...