zaterdag 26 maart 2011

...en weer thuis!

Gistermiddag was ik in dit mooie stadje aan de IJssel. Er zijn vervelender manieren om een werkweek af te sluiten...
Natuurlijk was ik naar de mooie winkel van Petra Prins!

Petra en Gerda waren alletwee in de winkel nieuwe stoffen aan het uitpakken, ik viel met mijn neus in de stofjes zogezegd...
Gerda hielp me fantastisch met het zoeken naar stoffen. Ondertussen was Petra druk in de weer om quilts op te hangen, en dat had ze beter niet kunnen doen...
En dit is het eindresultaat van de zoektocht: achterkantstoffen voor drie quilttops.

De stof voor de klosjesquilt is een oude bekende: de stof zie je in de klosjes terug!

Deze stof voor de Japanese tiles-quilt is werkelijk prachtig...

Mooi hè met die ingeweven motiefjes...

Voor de Tessellating Star koos ik een oude bekende die ik in Guute's Antieke Quilt ook heb gebruikt... 
Kijk maar...

Als je al 10 meter stof af hebt laten knippen, kunnen een paar fatquarters er ook nog wel bij! Prachtige zachte kleuren en motieven...
Gerda, dank voor je hulp en advies!
Petra, dankjewel voor het ophangen van alle mooie quilts, maar die ene wel heel mooie quilt in het bijzonder! Ik ben de naam vergeten, maar in mijn hoofd zit ze gebeiteld.
MOOI, M*O*O*I, maar ik mag (nog) niet!
Nadat ik uit Zutphen vertrokken was kwam ik Bep tegen op een heel andere plek dan je zou verwachten. We hebben heerlijk staan praten! Daarover later meer...
En nu: nog even aan de slag voordat DH en ik op stap gaan.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...