donderdag 3 februari 2011

Quiltvirus...

Het quiltvirus waart weer rond en ik heb er hevig last van...
De afgelopen dagen heb ik regelmatig aan de 'Azura' gewerkt. Als ik de losse lapjes zie heb ik zo mijn bedenkingen, maar als geheel wordt het wel mooi!
Voordeel van het met de hand naaien van de lapjes is wel dat je tussendoor snel even een paar lapjes aan elkaar zet: ondertussen kan ik DS overhoren van maatschappijleer (pfff veel!) of een detective kijken.
Kletsen met een vriendin wil ook prima, de avond is zo voorbij!

Het dienblad is superhandig, alle stofjes, malletjes en losse dingetjes blijven bij elkaar.
Met al die verschillende projecten zijn alle dienbladen wel zo'n beetje in gebruik ;-))

Dit bedoel ik met zo'n los lapje: ik vind het als geheel niet mooi. Als het in stroken geknipt is, oogt het totaal anders, let maar op!

De ganzen vliegen ook nog steeds goed, binnenkort zit de hele rand er rond omheen...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...