vrijdag 17 december 2010

Nog meer rust...

...en nog meer sneeuw! Het is rustig op mijn web-log en dat komt door grote drukte!
Komend weekeinde ga ik het in huis gezellig maken en verder me gedeisd houden...
Waar was ik zo druk mee?

Deze brok - en andere zo'n 8,5 kg in totaal - moest in stukjes worden gesneden. Nee, het is geen kaas met een rand van noten...
Het is een groot stuk zeep van Sabon, dat ik in mooie 'kaas'blokjes gesneden heb. Daarna gingen de blokjes naar Het Ambacht (klik)
 in Coevorden...


En daar werden er mooie zeepslingers van gemaakt. Deze zijn in het kerstpakket gestopt samen met heerlijke handdoeken, een etagère, lichtjes en een hartjesrekje...

Ook was er de traditionele jaarafsluiting met een praatje en een hapje en een drankje. We kregen een prachtige jaarplanner uitgereikt met voorop je naam en van alle collega's een foto. Tot mijn verrassing is een column van mij in de jaarplanner afgedrukt waarin ik vooruitblik op het komende jaar. Toen ik het stukje schreef was nog niet duidelijk wat er mee gedaan zou worden en ik was het alweer vergeten... Erg leuk!
Tenslotte was het gisteren de officiële laatste werkdag van mijn collega H. Voor hem was het een moeilijke dag. Vijftien jaar lang heeft hij het project gedaan dat ik van hem ga overnemen per 1 januari. Dat betekent meer verantwoordelijkheden, maar ook meer uren werken. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan de overdracht. Gisteravond heb ik hem mee uitgevraagd naar een  voorstelling van Theater te Water (klik) - nu overigens niet op de boot maar in een zaal. Het was ge-wel-dig! Heerlijk gelachen! Na afloop hebben we nog wat gedronken en daarna ben ik heel rustig door de sneeuw naar huis gekacheld...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...