woensdag 13 oktober 2010

En het groeit...

Tussen de bedrijven door heb ik wat steekjes aan de Rose sampler geborduurd. Langzaam maar zeker groeit de lap...
De afgelopen dagen kwam er even niets uit mijn handen. Nergens zin in, moe, hangerig... De gewone dingen gaan dan net, maar een blogje blijft er dan bij. Maar nu dus de hoogste tijd om weer wat te laten zien!

Het lichtbruine randmotief heb ik afgemaakt! Intussen vordert het oud-roze hoekmotief. Dat is het leuke van een sampler: de regelmatige wisseling van kleur en patroon!

De hondjes groeien goed. Zo af en toe leggen we ze op de weegschaal en de resultaten worden opgeschreven.
Als er dan een lekker warm handdoekje op de weegschaal ligt slapen ze zo verder...

Langzaam maar zeker gaan de oogjes open. Elke dag valt er iets meer licht in en zien we de glanzende blauwgrijze oogjes... Of de hondjes ook al zien weet ik eigenlijk niet, we flitsen nu in elk geval niet met het fototoestel!
De ontwikkeling van de puppies gaat razendsnel, je ziet dat ze per dag meer kunnen. Ze tillen het kopje steeds meer op, staan af en toe op de pootjes, maar zakken er ook regelmatig weer doorheen. Ik verbeeld me dat ze al een beetje kwispelen...

Dit is de grootste boef en degene die het hardst groeit, ze weegt al ruim een kilo! Leuk hè die bruine vlekjes boven de ogen...

Lekker relaxed liggen met de beentjes over elkaar... wat een leven!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...