vrijdag 24 september 2010

Waar het hart vol van is...

Gisteren vertelde ik over het rekje voor in de keuken...
Ik kocht het hier (klik). Op de foto zie je het in de winkel hangen.
Thuisgekomen ben ik met de schuurmachine de verflaag eraf gaan halen waardoor het mooier geworden is!

En zo hangt het bij mij in de keuken met alle persoonlijke spulletjes: het theekopje van mijn moeder, een strohartje. Ook zie je het zwarte theepotje dat ik met de kerstruil van Else (klik) kreeg. Ik kocht er in De Theefabriek (klik) twee bijpassende mokjes bij... 
Verder Emma Bridgwater Black Toast-servies dat ik al jaren spaar, oude sauskommen, puddingvormpjes, Volendammer kommetjes, een hartje uit Engeland... De melkkan met houten lepels komt uit Zweden, toen we er in 1986 voor een bruiloft waren.
Ik ben er blij mee, maar nu ik ga aan de poets en de strijk ;-((

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...