donderdag 16 september 2010

Lekker binnen...

Van het regenachtige weer kan ik soms een beetje depri worden... Gisteravond kon ik mij er niet druk om maken. Terwijl de regen op het (zinken) platte dak van de keuken kletterde zat ik heerlijk lapjes uit te zoeken voor de klosjes.
Hier zijn 15 lapjes voor de resterende 15 klosjes, meer dan genoeg!

Ideeën genoeg voor wat er overblijft na de klosjes...
Voorlopig niet: eerst de klosjes af!

Gistermiddag kwamen de nieuwe boeken voor het komende leesseizoen bij een van de Literatuurclubs Drenthe (klik).
Al een jaar of 8 lees ik vier boeken per winterseizoen, die we dan gezamenlijk bespreken. Leuk, boeiend en gezellig!
Ik heb de boeken eens uitgebreid besnuffeld en inleidingen gelezen en ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...