woensdag 25 augustus 2010

Woensdag - Hexendag...

Een plotseling opkomende neiging om te gaan opruimen en ordenen moet ik niet te vaak onbenut voorbij laten gaan...
Boven vond ik nog een bijna leeg dienblad. De rest van de dienbladen in huis is zo'n beetje bezet met allerlei handwerkjes, halfaffe quilts en zo, dus als er visite is loop ik wel 5x ;-))
Maar, deze vlaag heb ik langdurig vast kunnen houden en resulteerde binnen enkele uren in een aantal fijn opgeruimde plekjes die me voor die tijd al een poos aangrijnsden. Bovendien vonden mijn tot dan toe rondslingerende hexenspulletjes een mooie vaste plek!

Geen wegwaaiende kartonnetjes meer!

Niet meer zoeken naar het net geknipte zesde hexje dat ineens spoorloos is...

En in één oogopslag alle gemaakte hexjes zien, wat is het leven toch heerlijk!
En de oogst van deze week?

Een enkele hex... De Antieke heeft even voorrang gekregen!

Om het verhaal compleet te maken ook nog een 'aai'-foto. Heerlijk die lapjes zo mooi op een rijtje... Ik weet wel hoe het hoort ;-))





Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...