zaterdag 21 augustus 2010

Jane Eyre en de Antieke...

Afgelopen week ben ik begonnen in 'Jane Eyre' van Charlotte Brontë (klik)
Het is een prachtig verhaal, vooral het eerste deel vond ik leuk om te lezen, maar tijdens het saaie middengedeelte had ik zo'n zin om (weer) de dvd te gaan bekijken...
Gisteravond hadden DH en ik ons voor de buis opgesteld en zowaar, na enige aarzelingen kwam DS ook kijken. Vooraf had hij zo zijn bedenkingen...
We hebben alle vier de delen gekeken en het was al redelijk nacht toen we naar bed gingen...
Ik genoot van het verhaal, maar ook van de prachtige landschappen en de omgeving van Thornfield (klik), het huis van Mr. Rochester... Mr. Rochester zelf vond/vind ik maar zo-zo!

Ondertussen naaide ik driehoekjes aan de 'afgeknotte ruitenrand' van Guute's Antieke quilt. Op 1 juni beloofde ik dat bij een volgend logje de rand klaar zou zijn. Da's niet helemaal gelukt, ik ben met zoveel verschillende leuke dingen bezig...

Maar het schiet nu wel op! Deze driehoekjes moeten nog aan de laatste van de vier randen gezet worden en natuurlijk moet deze rand aan de rest genaaid worden, maar dan...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...