maandag 14 juni 2010

Vuvuzela's of...?

Het moet niet gekker worden! Ik loop in de tuin, en hoor een zoemend geluid. Is daar soms een tv verstopt? Of zitten daar kabouters de vuvuzela (klik) te bespelen? Wat een herrie...
Maar nee, gelukkig het zijn gewoon onze eigen bijen die dat zoemende geluid maken ;-))
Ze vliegen af en aan op de pioenrozen die verleidelijk staan te bloeien! Zie je de gele stuifmeelklompjes aan de pootjes?
Deze pioen heeft al veel bezoek gehad, de meeldraden zijn al aardig overhoop gespit...

Tenslotte deze beauty die er nog maagdelijk bijligt. De bloemblaadjes met de vouwtjes er nog in vind ik zo mooi! Ik ga steeds even kijken...
Ik ben ook weer verleid door de rozen, ga lekker in de tuin een stukje borduren aan mijn rose sampler. Wat een luxe op maandag hè? De vorderingen zie je morgen!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...