zondag 30 mei 2010

Open dag...

"Zeg... die kleine druktemaker steelt wel vaak de show hier, maar ik ben er ook nog hoor!
Ze zijn een beetje druk hier, met het organiseren van een open dag. Volgende week zaterdag is het zover!
Ik hoorde het vrouwtje zeggen dat er nog een paar plaatsen zijn voor het maken van de zomersjaal en de vaashoes. Als je daar zin in hebt moet je maar even een mailtje sturen naar Balsemien (klik).  Het vrouwtje stuurt je dan alles wat je weten wilt. Het belooft een gezellige dag te worden, uit alle hoeken van het land hebben mensen zich aangemeld. Het vrouwtje vindt dat leuk maar ook wel spannend...
Wat erg jammer is, is dat Annita (klik) niet bij de open dag zal zijn. Door een slecht geheelde enkelbreuk zit zij opnieuw in het gips. Annita van harte beterschap gewenst! Er is een andere spinster gevonden die haar wil vervangen.

Zo, ik heb wel weer lang genoeg serieus gekeken, ik ga er weer vandoor, moet es even kijken of er nog een mooi stukje hout ligt dat ik kan begraven, of een bal verstoppen van die kleine... kan ie lekker zoeken...
Pfff, ben nog lang geen ouwe hond hoor, al ben ik al dertien! Enne een hond is nooit te oud om te leren: tegenwoordig help ik de baas en die kleine met schapendrijven... Ik zie heus wel dat ze staan te lachen aan de zijkant als ik de schapen opdrijf... Ik doe dan nog een extra rondje voor de show, want na die tijd word ik geaaid en geprezen...
O ja, bij de open dag zal ik jullie van harte welkom heten... eh blaffen!"

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...