donderdag 25 februari 2010

Award en verlepte bloemetjes...

Die lieve Supergoof (klik) bedeelde me vanochtend met een Sunshine award...
Buiten is geen zonnetje te zien, maar van binnen schijnt het zonnetje nu natuurlijk wel, dat snap je. Dankjewel!
Grappig vond ik haar 'juryrapportje': die bedrieglijke eenvoud waar Supergoof het over heeft, daar worstel ik zelf regelmatig mee, is het niet te saai of te simpel?

Ruim twee weken geleden was ik voor mijn werk op een congres waar we ook een info-stand hadden met daarin deze bloemen in de huiskleur van onze organisatie. Na afloop ging het boeket mee naar huis. Inmiddels ziet het er een beetje verlept uit...

En nu komt deze foto mooi van pas. Die maakte ik meteen na thuiskomst van het congres. Ik wil graag al mijn lezers een award geven in de vorm van dit bloemetje! Pak een vaasje of een mooie fles en zet de gerbera op een in het oog vallende plek...
Iedereen een dag vol 'sunshine' gewenst, is het niet buiten, dan wel van binnen...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...