zondag 20 december 2009

Mijn eerste web-logverjaardag...

Buiten giert de wind om het huis, het is geen groezelen meer, zoals gisteren, maar af en toe lijkt het een echte sneeuwstorm uit de boeken die ik als kind las...
Binnen is het warm, het feestje kan beginnen... Maar voor die tijd wil ik even terugblikken. Ik schreef 237 berichten en 3548 reacties volgden daarop.

Aan de hand van een aantal titels in de kast zou ik het jaar willen samenvatten:

intieme vreemden
heb lief en zie niet om
de kracht van een vrouw
ik verbind u door
een jaar als (g)een ander
korte berichten
taal is zeg maar mijn ding
waarom het leven sneller gaat als je ouder wordt
wat vliegt de tijd
door naar de volgende ronde
de laatste gasten

Lieve lezers, stille en lawaaimakende, allemaal bedankt voor het afgelopen jaar! Zonder jullie was mijn web-log niet wat het nu geworden is! Ik ga het komende jaar verder met schrijven over dingen die me bezighouden...

En dan nu...
De doos gaat open! De inhoud van de doos is een weerspiegeling van mijn log. Om niet alles te verklappen geen foto maar wel een omschrijving van wat er in zit: handgeschept papier uit Zweden, lavendelverwennerij voor in bad, een klein blauw borduurtje, een lapje paradise garden quiltstof, een kruiden & oliereceptenboekje, Monkie, een lekker kopje thee, een sfeerlichtje, iets om te snoepen voor de gevederde vriendjes buiten...

Onder toeziend oog van notaris Bo wordt de trekking verricht. Notaris mogen we uw hoedje even lenen?

Dat vindt de notaris wel goed! En zo verdwijnen alle reactiestrookjes in de hoed.
Vervolgens mag DH goed husselen...
Daarna doet DS een greep in het hoedje...
En notaris wilt u de volgende keer wel eerst uw haar kammen?

Tromgeroffel.....
...en zij is de winnares van de inhoud van de doos!
Birgitte van harte gefeliciteerd! Ik heb je mailadres bewaard, je krijgt een mailtje van mij. Omdat Birgitte geen web-log heeft zal ik een foto van de spulletjes plaatsen zodra zij het pakket ontvangen heeft.

Om nog een paar mensen blij te maken zijn er als troostprijs drie kleine viltpakketjes: vilt met bijpassend borduurgaren.

Blauw is voor Willy
Paars/roze is voor Elly
Groen is voor Quibi
Ook jullie van harte gefeliciteerd!

De notaris intussen heeft er helemaal genoeg van en wil lekker buitenspelen! 
Allemaal een heel fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...