zaterdag 14 november 2009

Warm huis...

Afgelopen week kloste ik niet alleen, ik borduurde ook nog aan het 'warme' huis. En warm is het in huis nu ook, het kacheltje brandt: heerlijk!
De wind giert af en toe en ik houd mijn hart vast voor de Sint en zijn Pieten. Hoewel... die hebben jàren dakervaring, dus zal het vannacht ook wel weer goed gaan. Ik heb nog nooit over een ongeluk gelezen, jullie wel?
Terug naar het huis: de hulst hangt al aan de voordeur, nu maar hopen dat het niet verlept is tegen de kerst... Het is een leuk afwisselend werkje dat lekker opschiet!


Wat minder opschiet zijn de sterren van Guute's Antique Quilt. Ik moet er echt voor gaan zitten en dan een aantal achter elkaar maken, zoals deze vijf van de afgelopen dagen. Nog 8 sterren van een witte achtergrond voorzien en dan kan er een rand van gemaakt worden!
Nog even de tanden op elkaar, dus...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...