dinsdag 3 november 2009

Eindelijk...

Al weken spurt ik na thuiskomst uit mijn werk naar de brievenbus... Al weken is er allerlei post, ook hele leuke, maar toch niet dat ene waar ik al weken naar uitkijk...
Tot vanmiddag het busje van Select vracht bij ons huis stopt. Van schrik en blijdschap maak ik een rondedansje door de kamer, waarbij DH en DS elkaar veelbetekenend aankijken...
En kijk eens in de doos: Rouenneries!
De bestelling plaatste ik al begin september, vinden jullie mij niet heel geduldig? Eerst het cellofaan eraf en toen ook maar het Moda-lintje en wat blijkt? Deze lapjes hebben al meer van de wereld gezien dan ik: made in Japan, packed in de VS...
En toen...tadadadatadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Er zijn veel mooie series gemaakt de afgelopen jaren, maar deze is wel superbijzonder vind ik... Er zijn al prachtige patronen en quilts op internet voorbijgekomen met deze stoffen...
Mijn dag is weer helemaal goed!
Het grote aaien en zoeken kan beginnen... Misschien de Dalarnaquilt uit de Quiltmania? Het zijn wel mooie Zweedse kleuren...

Gelijk maar een update van mijn borduurwerkje, het wordt er al warm en gezellig!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...