vrijdag 30 oktober 2009

De laatste blaadjes...

Vanochtend ging ik de deur uit en toen ik de auto de oprit afdraaide zag ik ineens dit plaatje...
Het zou een van de laatste dagen kunnen zijn dat de blaadjes aan de lindebomen hangen deze herfst, dus de auto de oprit opgedraaid en binnen het fototoestel opgehaald...
Daarna op naar M. voor een dagje bijbabbelen, poezen aaien, babbelen en elkaars werk bekijken, babbelen, poezen aaien. Eh... ik vergeet de thee! Het was zoals gewoonlijk heel gezellig en de dag vloog voorbij...

Hier de vorderingen van de Beatrix Potter sampler...


...en hier kun je de motieven wat beter zien! Ik ben tevreden over het geheel, al gaat het geel/bruine motief er nog wel weer uit. Weer ja, want die is al drie keer geborduurd, de kleur staat me nu niet aan en er zit een fout in...

Grappig: als ik bij M. ben geweest ben ik altijd vol goede moed en vol nieuwe ideeën. Vanavond dan ook mijn borduurspullen uitgezocht en ineens werd ik overvallen door ... het KERST-gevoel, echt waar!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...