woensdag 10 juni 2009

Even om het hoekje...

Voor de antieke quilt waarvoor Guute op haar log het initiatief genomen heeft, ben ik vanavond boven wezen winkelen...
Lang achter elkaar computeren of handwerken is er nog steeds niet bij, maar aan mijn ogen mankeert gelukkig niets, dus kon ik lekker op mijn gemak lapjes bij elkaar zoeken...
Voor de achtergrondstof moet ik nog wel even op pad, maar het is nog geen juli...
Ik 'muis' nu met links, het gaat redelijk goed gelukkig! Het lezen van logjes ga ik weer oppakken, al zal ik nog niet zoveel reageren, en misschien een beetje kort! Komt allemaal wel weer...
Nogmaals dankjulliewel voor alle lieve reacties!
De open dag afgelopen zaterdag was een succes! Meer dan 40 mensen kwamen een kijkje nemen en vertrokken met een schapenvacht, kaarsen of honing. Het was erg gezellig en het weer was fantastisch.
De open dag is wat ons betreft zéér voor herhaling vatbaar en we maken plannen voor volgend jaar, dan met spinnen, vilten en breien en andere vormen van verwerking van de wol...
En nu stop ik !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...