vrijdag 29 mei 2009

De klos...

Lieve dames (en heren?), ik ben letterlijk de klos! Ik heb een ontsteking in mijn rechterelleboog, waardoor ik voorlopig even heel rustig aan moet doen. Dat betekent even geen logjes, heel beperkt computeren en niet handwerken. Vorige week stond de teller op 189 klosjes. Dinsdagavond had ik er al 13 klaar van de 35 die ik nog moet...
Al bijna twee maanden had ik af en toe een zeurende pijn in mijn elleboog, met name na veel computeren en muis-klikken. Afgelopen week had ik 's nachts zoveel pijn dat ik er niet van sliep. Tijd dus voor een bezoekje aan de huisarts, met bovenstaande dwingende adviezen!

Gelukkig heb ik nog wel het een en ander liggen om te (her)lezen...
Verder duik ik in quiltboeken en -bladen, het kijken en lezen daarin kan me uren van de straat houden! En verder maak ik plannetjes, schuif voorzichtig met stapeltjes stofjes voor nieuwe projecten...
Mijn wekelijkse kloswandeling maak ik voor het eerst niet, maar natuurlijk groet ik alle medeklossters en andere lezers allemaal hartelijk en hoop ik over een dag of tien een stuk beter te zijn!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...