donderdag 26 februari 2009

Bouw hervat van de Blauwe Stad...

De bouw van de Blauwe Stad is hervat. Het werken aan de quilt heeft een tijdje stilgelegen. Wat daarvan de reden was?
Ik heb zitten dubben of ik met blauw garen de raampjes zou versieren met stitchery. Een gordijntje hier, een poes in de vensterbank daar, enz. Nu heb ik besloten het niet te doen. Een mens zit raar in elkaar, zeker zo'n twijfelaar als ik!

Gisteravond ben ik stroken aan elkaar gaan zetten en ik hoop volgende week te kunnen laten zien dat alle witte stroken om de quilt zitten en alle huisjes aan elkaar! Daarna ga ik een mooi gekleurde rand maken.
Nieuws vanuit de lammerenwei: gisteren zijn er twee rammetjes geboren, opnieuw een tweeling erbij. En Bep Brul heeft vannacht een meisjeslammetje (ooitje) en een jongenslammetje (rammetje) gekregen. Bep Brul is in 2006 geboren en was een flessenlam omdat haar moeder haar verstoten had. De naam laat zich raden: toen Bep had kennisgemaakt met de fles kon ze het op een schreeuwen zetten zodra ze een van ons zag. Bep is genoemd naar een figuur uit Loenatik (klik), de hilarische tv-serie over de Majoor, mevrouw de Haas, Dr. Doolittle, Fats en natuurlijk Bep Brul. Alleen flessenlammetjes krijgen een naam...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...