donderdag 22 januari 2009

Kwijlen, kwijlen... en kopen!

Nog even terug naar afgelopen vrijdag, toen ik bij M. was. Al surfend en kijkend op het internet - allebei met een lekbakje voor ;-) - kwamen we op een Amerikaanse site waar ik op slag smoorverliefd werd op deze lapjes. Toen ik zag dat er nog één set van 24 fatquarters tegen een wel zeer gereduceerd tarief aangeboden werd, was er natuurlijk geen houden meer aan! En gistermiddag al (ondanks of dankzij de Obamagekte in de USA?!) viste ik een dikke envelop uit de brievenbus...

Ik schrok me een hoedje... de envelop was op alle hoeken kapot en aan één kant helemaal open. Maar toen ik erin keek, zag ik dit...

Het kwijlen is inmiddels een beetje opgehouden, maar ik moet steeds even aaien, ruiken en voelen aan mijn mooie lapjes. Ze zijn afkomstig uit de serie Hemming House van Moda. Bij haar kun je een prachtig pakket kopen waarin deze stoffen verwerkt zijn. Ik ga eerst van mijn lapjes genieten en rustig kijken wat ik er mee ga doen... 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...